Analyser

 

Herunder finder du undersøgelser af kundetilfredsheden blandt Sydtrafiks passagerer.

Vi har som mål at stige i den generelle tilfredshed i perioden 2015-2018, og derfor måler vi kundetilfredsheden hvert år. 

 

Kundetilfredshedsanalyse (Bus) 2017

 

Kundetilfredshedsanalyse (Bus) 2016

 

Kundetilfredshedsanalyse (Bus) 2015

 

Kundetilfredshedsanalyse (Bus) 2014

 

Kundetilfredshedsanalyse (Bus) 2013

 

 

Analyser af Flextrafik

 

Flextrafik henvender sig hovedsageligt til borgere, som ikke har mulighed for at benytte den almindelige kollektive trafik. Flextrafik kan karakteriseres som behovsstyret kollektiv trafik med mindre vogne. Kørslen er planlagt efter borgerens individuelle behov for kørsel og ikke efter en fast køreplan, som det kendes fra almindelige busser. Flextrafik er den samlede betegnelse for alle de kørselstyper, der indgår i den behovsstyrede kollektive trafik. Siden 2014 har Sydtrafik undersøgt tilfredsheden for kunderne, der benytter Flextrafik. 

 

Flextrafik kundetilfredshedsanalyse 2017

 

Flextrafik kundetilfredshedsanalyse 2015

 

Flextrafik kundetilfredshedsanalyse 2014