Skip til hoved indholdet

Kundetilfredshed Bus

Vi undersøger hvert år tilfredsheden hos passagererne i bussen.

Det sker gennem personlige interviews foretaget under rejsen af et analysebureau.

I 2019 slog vi rekorden for tilfredsheden blandt vores brugere – den overordnede tilfredshed steg fra 79 til 85 point ud af 100 mulige.

I 2020 er der ikke foretaget en kundetilfredshedsundersøgelse i bussen på grund af Covid-19 restriktioner. 

I 2021 har vi gennemført undersøgelsen - dog med færre daglige passagerer. Det har sat sin præg på målingen, der dog holder niveauet fra 2018.

Kontakt

Har du et spørgsmål? Vi sidder klar ved telefonerne til at hjælpe dig.

70 10 44 10

Få hjælp til busafgange, driftsforstyrrelser og køreplaner

Mandag - Fredag kl. 06.15 - 18.00

Lørdag kl. 09.15 - 17.00

Søn- og helligdage kl. 10.15 - 17.00

Ændringer kan forekomme omkring jul og nytår.

76 608 608

Bestil din Flextrafik. Få hjælp til Flextrafik

Alle dage fra kl. 08.00 - 18.00

Lukket den 24. og 31. december.

NB. Bestil kørsel senest 2 timer før ønsket afhentning.

70 11 33 33

Hjælper dig med alt omkring Rejsekort

Hverdage kl. 08.00 - 18.00

Lørdage kl. 10.00 - 15.00

Søn- og helligdage: Lukket

76 60 86 50

Få hjælp til Ungdomskort og Skolekort

Mandag - Torsdag kl. 08.30 - 15.00

Fredag kl. 08.30 - 14.00

Helligdage lukket

76 60 86 00 - tast 4

Hjælper med spørgsmål om Sydtrafik og stiller dig om til rette afdeling

Mandag - Torsdag kl. 8.30 - 15.00

Fredag kl. 8.30 - 14.00

Søg