Hvis du har været ude for et uheld med bussen Skip til hoved indholdet

Hvis uheldet er ude

Hvis du har været ude for et uheld eller en uheldig episode med bussen

Det kan for eksempel være en påkørsel, et fald eller lignende, som resulterer i personskade (fysisk eller mentalt) eller beskadigelse af ting (tøj, bagage, bil, cykel mv.), skal du kontakte det busselskab, som kører ruten. Det er vigtigt, at du får linje- eller rutenummer på bussen og/eller busselskabets navn. 

Du skal også kontakte dit eget forsikringsselskab. Det er mellem dit og busselskabets forsikringsselskab det afgøres, hvordan du får din skade dækket.

Hvis du har spørgsmål, så ring til vores kundecenter.

Se kontaktoplysninger på alle busselskaber

Kontakt

Har du et spørgsmål? Vi sidder klar ved telefonerne til at hjælpe dig.

70 10 44 10

Få hjælp til busafgange, driftsforstyrrelser og køreplaner

Mandag - Fredag kl. 06.15 - 18.00

Lørdag kl. 09.15 - 17.00

Søn- og helligdage kl. 10.15 - 17.00

Ændringer kan forekomme omkring jul og nytår.

76 608 608

Bestil din Flextrafik. Få hjælp til Flextrafik

Alle dage fra kl. 08.00 - 18.00

Lukket den 24. og 31. december.

NB. Bestil kørsel senest 2 timer før ønsket afhentning.

70 11 33 33

Hjælper dig med alt omkring Rejsekort

Hverdage kl. 08.00 - 18.00

Lørdage kl. 10.00 - 15.00

Søn- og helligdage: Lukket

76 60 86 50

Få hjælp til Ungdomskort og Skolekort

Mandag - Torsdag kl. 08.30 - 15.00

Fredag kl. 08.30 - 14.00

Helligdage lukket

76 60 86 00 - tast 4

Hjælper med spørgsmål om Sydtrafik og stiller dig om til rette afdeling

Mandag - Torsdag kl. 8.30 - 15.00

Fredag kl. 8.30 - 14.00

Søg