Køreplaner i Vejle Kommune
Samlet oversigt over bybusser og lokale og regionale ruter
-
Her finder du svar på hvilke regler der gælder når du fx vil have hunden, cyklen eller noget helt tredje med i bussen.
-
Bemærk det er ikke alle stoppesteder, der fremgår af køreplanerne, men du finder dem på Rejseplanen.
Bybusser
Bybuskortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2835 3639
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2835 3639
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2835 3639
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2835 3639
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2835 3639
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2835 3639
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2835 3639
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2835 3639
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2835 3639
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2835 3639
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2835 3639
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2835 3639
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2835 3639
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i taxien, så skal du kontakte Vejle Taxa på telefon 7020 1222
Lokale og regionale ruter
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Ingen yderligere info
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, se i køreplanen, hvilken vognmand du skal kontakte.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 93928600
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, se i køreplanen, hvilken vognmand du skal kontakte.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Herning Turist på telefon 9747 2655
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Herning Turist på telefon 9747 2655
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, se i køreplanen, hvilken vognmand du skal kontakte.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Der kan ikke medbringes cykel på rute 211.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Herning Turist på telefon 9747 2655
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4106 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove telefonnummer 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Herning Turist på telefon 9747 2655
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 7442 2625
-
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Keolis på telefon 8817 1800
Natbusser
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
Kommentér din køreplan