Køreplaner i Kolding Kommune
Samlet oversigt over bybusser og lokale og regionale ruter
-
Her finder du svar på hvilke regler der gælder når du fx vil have hunden, cyklen eller noget helt tredje med i bussen.
-
Bemærk det er ikke alle stoppesteder, der fremgår af køreplanerne, men du finder dem på Rejseplanen.
Bybusser
Bybuskort er ikke webtilgængelige. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2666 9791.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2666 9791.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2666 9791.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2666 9791.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2666 9791.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2666 9791.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2666 9791.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2666 9791.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2666 9791.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2666 9791.
Lokale og regionale ruter
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Ingen yderligere info
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove A/S på telefon 5115 0752.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Herning Bilen på telefon 9712 0050.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 4164 0654
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2666 9791.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2666 9791.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Nobina på telefon 2666 9791.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove A/S på telefon 4164 0654.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 5115 0752.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove A/S på telefon 4164 0654.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove A/S på telefon 4164 0654.
-
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove A/S på telefon 4164 0654.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove A/S på telefon 4164 0654.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove A/S på telefon 4164 0654.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove A/S på telefon 4164 0654.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove A/S på telefon 4164 0654.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove A/S på telefon 4164 0654.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove A/S på telefon 4164 0654.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove A/S på telefon 4164 0654.
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Umove på telefon 7442 2625
Natbusser
-
-
Rutekortet er ikke webtilgængeligt. Synshandicappede henvises til at kontakte Kundeservice på tlf. 7010 4410.
-
Hvis du har glemt noget i bussen, så skal du kontakte Tide Bus på telefon 9392 8600
Kommentér din køreplan