Betaling

 

På Flextur, Flexrute og Handicapkørsel er der egenbetaling, som skal betales enten kontant i bilen eller via automatisk opkrævning på et betalingskort. Ønsker du at betale via betalingskort, skal du tilknytte et af disse betalingskort:

 

Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, JCB eller American Express

Rejsekort kan ikke tilknyttes som betalingskort.

 

Du skal bestille via Selvbetjening, hvis du vil betale via kort.

 

Bemærk: En tur, der er bestilt som Flextur eller Handicap kort via Selvbetjening, skal aldrig betales kontant i bilen. Skulle du ved en fejl blive opkrævet for en tur i bilen, som du har bestilt som Handicap kort eller Flextur/Flexrute via Selvbetjening, skal du bede chaufføren om en kvittering. Når du 7 dage efter turen er blevet opkrævet for turen på din konto, kan du kontakte Sydtrafik på flextrafik@sydtrafik.dk og søge refusion for beløbet. I e-mailen skal du vedhæfte kopi af kvitteringen og beskrive hændelsen.

 

FlexUng og FlexJunior skal altid betales kontant, og du skal have lige penge med til chaufføren.

 

Skulle du få brug for personlig hjælp, kan du kontakte os på flextrafik@sydtrafik.dk eller tlf. 76 608 608 - tast 1.

Du kan ringe på hverdage kl. 8-15.

 

Læs mere nedenfor.

Produceret af Sydtrafik