Udbetaling af rejsepoint

 

Den særlige rabatordning på SMS og Mobilbilletter ophørte den 6. september 2015. Har du rejsepoint tilbage kan du få restbeløbet udbetalt.

 

Fristen for refundering af ubrugte rejsepoint er den 8. september 2018.

 

 

Sådan gør du


SMS billet

Har du rejsepoint på SMS billetten skal ansøge om at få udbetalt dem på nedenstående formular. Vi behøver dine personlige oplysninger, så beløbet kan sættes ind på din NemKonto.

 

Formularen er krypteret så det er sikkert at sende personoplysninger til os. Alle felter skal udfyldes.

 

Mobilbillet app

Har du en konto på Sydtrafiks Mobilbillet app udbetaler vi dine rejsepoint direkte til dit betalingskort uden at du skal foretage dig noget. Du kan forvente at få beløbet udbetalt senest i oktober.

 

Bemærk: Nogle kunder har en ældre Mobilbilletkonto, hvor vi ikke kan udbetale direkte til kontoen. Her skal man bruge nedenstående formular. Sydtrafik vil kontakte berørte kunder via e-mail.

 

  

Jeg har rejsepoint på billetten, som jeg ønsker at få udbetalt.

Kontooplysninger

  • Mobilnr * Telefonnummer som er tilknyttet billetten

  • Personlige oplysninger

    CPR-nr *
  • Navn *
  • Adresse *
  • Postnr *
  • By *
  • E-mail *