Udbetaling af rejsepoint

 

Den særlige rabatordning på SMS og Mobilbilletter ophørte den 6. september 2015. Har du rejsepoint tilbage kan du få restbeløbet udbetalt.

 

Fristen for refundering af ubrugte rejsepoint er den 8. september 2018.

 

 

Sådan gør du


SMS billet

Har du rejsepoint på SMS billetten skal ansøge om at få udbetalt dem på nedenstående formular. Vi behøver dine personlige oplysninger, så beløbet kan sættes ind på din NemKonto.

 

Formularen er krypteret så det er sikkert at sende personoplysninger til os. Alle felter skal udfyldes.

 

Mobilbillet app

Har du en konto på Sydtrafiks Mobilbillet app udbetaler vi dine rejsepoint direkte til dit betalingskort uden at du skal foretage dig noget. Du kan forvente at få beløbet udbetalt senest i oktober.

 

Bemærk: Nogle kunder har en ældre Mobilbilletkonto, hvor vi ikke kan udbetale direkte til kontoen. Her skal man bruge nedenstående formular. Sydtrafik vil kontakte berørte kunder via e-mail.

 

 

Spørgsmål og svar


Kan jeg se hvor mange rejsepoint jeg har tilbage?

Ja. For SMS billetten kan du sende saldo til 1408. Alternativt kan du logge ind på din konto på www.1408.dk. På Mobilbillet app’en ser du din saldo oppe i det højre hjørne.

 

Hvor meget får jeg tilbage?

Du får et beløb svarende til dine rejsepoint med rabatten på 27% fratrukket. Eksempel: Har du 100 rejsepoint får du tilbagebetalt 73 kr.

 

Hvornår bliver beløbet udbetalt?

Vi forventer at kunne behandle din ansøgning i løbet af 30 dage.

 

Kan man ikke få rabat på busbilletten mere?

Jo. Her anbefaler vi rejsekort. Hos Sydtrafik er en tur på rejsekort billigere end en tur med rejsepoint.

Forsvinder SMS og Mobilbilletten?

Nej. De fortsætter, men uden rabat.

 

Jeg har andres mobiltelefoner knyttet til min rejsepointkonto på SMS billetten. Kan de fortsat købe billetter på min konto?

Nej. Når du ikke har flere rejsepoint tilbage, betaler de tilknyttede personer via deres egen telefonregning til normal pris.

 

  

Jeg har rejsepoint på billetten, som jeg ønsker at få udbetalt.

Kontooplysninger

  • Mobilnr * Telefonnummer som er tilknyttet billetten

  • Personlige oplysninger

    CPR-nr *
  • Navn *
  • Adresse *
  • Postnr *
  • By *
  • E-mail *